15 Aug 2013

Raya Yang Happy - Manifesto

Raya Yang Happy - Manifesto
Tajuk Lagu/ Song Title: Raya Yang Happy
Artis/ Artist: Manifesto
Album/ Info: Single Raya Aidilfitri 2013 / Lirik Fami

Video Muzik/ Music Video: Raya Yang Happy - Manifesto
Youtube (Official MV)

Lirik Lagu/ Lyrics: Raya Yang Happy - Manifesto
Cukup sudah aku berpuasa
Tahan lapar dahaga awek pun aku tak ushar
Tahan semuanya
Sebab aku nak ubah taknak mengada-mengada
Barulah syok raya tak ada hutang tinggal puasa

Jalan-jalan ke Masjid India
Aku beli baju songkok sampin dan butang murah
Oh ramainya manusia
Oh duit ada ke takde
Alamak aku dah lupa
Gaji aku bulan ni tak masuk lagi sebab admin ku cuti

Chorus:
Hari raya hatiku happy saja
Biar duit tak ada
Ku kutip hutang lama
Tiket bas dah ku beli
Balik Kuala Linggi
Jumpa dengan famili
Inilah Aidilfitri
Oh selamat hari raya

Indah beraya di kampung halaman
Bawa moto pusing selang rumah tak payah segan
Aku makan sampai lebam
Ah perut rasa tak sedap
Balik rumah lah kejap
Tapi silap anak saudara pau duit raya
Aku terus bangkrup

Hari raya hatiku happy saja
Biar duit tak ada
Ku pecahkan tabung lama
Masuk ke sampul raya
Bagi anak saudara
Ibu bapa ku bangga
Dapat anak pemurah
Oh selamat hari raya
Oh selamat hari raya